loading...
MM-Parkour
مهدی و مهراد بازدید : 9 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

سلام دوستان بنده تازه پارکور رو شروع کردم و مدتی میگذره میخواستم نکاتی رو که خودم تو

این مدت یاد گرفتم رو براتون شرح بدم


پارکور باعث از بین رفتن ترس میشود:

کامل که نه ولی 95 درصد باعث از بین رفتن ترس میشود.اگر ترسو هستید پیشنهاد میکنم پارکور کار نکنید چون میترسید و کار دستتون میدید ولی اگه یکم جرات دارین برین ولی بدونین باید ترسو کاهش بدید برای مثال من میترسیدم دوستم من رو بالای سقف یه پارکینگ برد {ارتفاع 3 الی 7 متر} گفت از لبه ی اون رد راه برو! اول زهرم ترکید الان اگه بگه برو عین شیر میدوم! به شرطی که لق نباشه بیفتم زمین!

سعی کنید پیش یه مربی با تجربه برید:

خب. فیلم دیدن و حرکت زدن فایده ای نداره ممکن بزنی خودتو ناقص کنی! برو پیش یه مربی خوب و تمرین کن

پارکور به چه دردی میخوره:

هزار تا فواید داره ولی اون چیزی که من یاد گرفتم به نوعی فراره {از نظر خودم} کسای دیگه این فکر رو منطقی نمیدونن {فکر کنم}

چه لوازمی برای پاکور لازم است؟

خب باید بگم اولینش کفش مناسبه! من خریدم 58 هزا تومن الان همون 120 هزار تومانه! دست تو جیبت کن بخر دوومش خیلی بالاست. بعد از اون لباس مناسب است اگر توخیابون تمرین میکنی {غیر باشگاهی} باید بگم مکان مناسب رو با سطح خودت انتخاب کن مثلا من از یه فاصله 3 متری د حالی که جوگیر شدم پریدم! پام درد گرفت چون رول نمیتونستم بزنم {جلوم دیوار بود}

سخن آخر:

اگه میتونی ترست رو از بین ببری پارکور برات مجازه اما اگه میترسی اوخ بشی اصلا نرو چون جای سوسول بازی نیست

نوشته شده توسط مهدی ابدام



 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ جهت آشنایی بشتر مردم با پاکور و همچنین آموزش حرکاتی که در خارج از باشگاه قادر به انجام آن هستید ، ایجاد شده.... امیدواریم مطالب مورد قبول شما بیننده ی عزیز باشه ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 267